خانوما این آزمایش گلوکزم چطوره

تصویر
۴ پاسخ

کم خونی فقر آهن داری

یه ساعت بعد شربتت بالاعه دوساعتتم بازم یه خورده بالاست یه ذره کم خونیم داری

قند ناشتات خوبه یک ساعت بعدش بالاست

دو سه تا چیزت L زده کمه H زده زیاده

سوال های مرتبط

مامان آوینا جان💖 مامان آوینا جان💖 ۷ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۸ ماهگی
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان دخترم🍭 مامان دخترم🍭 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگیها🐣🐣 مامان جوجه رنگیها🐣🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دانیال مامان دانیال ۹ ماهگی