۲ پاسخ

من دومی هم پوچ شد
رفتم پریناتولوژیست بعد
آزمایش دادم یذره انعقاد خون دارم.

بله عزیزم دوتاش هم سالم بود هم دخترم هم اینی که باردارم

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی