کسی بوده اولین ماهه آزادسازی زدن بارداربشه؟

۱ پاسخ

بارداری اولم،کلومیفن،hmg،بعد hcg
دوقلو شد
ولی یه قل رشد نکرد

سوال های مرتبط

فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری