عزیزم وقتی یاد بگیری با هر کس مثل خودش رفتار کنی هیچوقت ناراحت نمیشی ک چرا ج خوبیتو با بدی دادن هر کی احترام گذاشت بزار نزاشت توام احترام نزار آدم سمی و بد از زندگیت حذف کن
اصلا نباید به دیگران خوبی کرد ونه اینکه از کسی توقع داشت تا زندگی راحت تری داشته باشی این تجربه منه
دقیقا همسرم هم همین عقیده ی شما رو داره،همیشه سرزنش میکردم میگفتمتو از آدما فراری هستی تا اینکه خودمم بدی دیدم از آدمای اطرافم خودمم شدم عین همسرم،زیاد اهمیت نمیدم و برام مهم نیستن،حتی خانواده ی خودم،
یا ب کسی خوبی نکن.. اگه خوبی میکنی بگو برای رضای خدا کردم...کلا ادما همینن هر کسی بهشون محبت کنه. اونا برعکس جواب میدن...بهت حق میدم ازشون دور بشی..ولی دلتو اروم کن... اونا لیاقتشونو نشون دادن..تو هم ارزشتو بالا بردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.