دوتا امپول بتا زدم عوارضش چیه مامانا؟😢لطفا بگین

۵ پاسخ

عشقم زیاد نگران نباش.منم زدم تو تاپیکامم توضیح دادم چیا میشه دوس داشتی بخون.یکم فقط استراحت و مراقبت میخواد

عسلم بعد ۳۴ هفته مگ میش زد؟…اخه دکترم گفت یعد ۳۴ دیگ هیچ تاثیری نداره

آمپول چیه؟

کم شدن حرکات نینی که اصلا نکران کننده نیست
سعی کن قندتو کنترل کن ب من گفتن 48ساعت مصرف قندو کم کنم
من بعدش خارش گرفتم ولی همه اینجوری نمیشن

تکون های نی نی کم میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان فسقلی👶💙 مامان فسقلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد