عشقم زیاد نگران نباش.منم زدم تو تاپیکامم توضیح دادم چیا میشه دوس داشتی بخون.یکم فقط استراحت و مراقبت میخواد
عسلم بعد ۳۴ هفته مگ میش زد؟…اخه دکترم گفت یعد ۳۴ دیگ هیچ تاثیری نداره
آمپول چیه؟
کم شدن حرکات نینی که اصلا نکران کننده نیست
سعی کن قندتو کنترل کن ب من گفتن 48ساعت مصرف قندو کم کنم
من بعدش خارش گرفتم ولی همه اینجوری نمیشن
تکون های نی نی کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.