معاینه لگن چه جوریه؟

۳ پاسخ

قشنگم ببخشید ها ولی چون اصلا اطلاعی ندارم 😥معاینه لگن همون واژن و معاینه میکنن بره زایمان طبیعی

اصلا درد نداره، دوتا انگشت ژل زده(با دستکش)میکنن داخل، همین، حس بدش فقط همون موقعس

با دو انگشت معاینه میکنن

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۴ ماهگی
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی