۱۵ پاسخ

متنفرم از بوی دود ذغال بشدت بد مزه میکنه

وای من عاشقشممممم

ما عاشقشیم

چقد من مرغ این مدلی دوس دارم

این غذا عالیههه👌🏻🤤

من خوردم خیلی خوشمزست

مویمممم

کاش موادشو داشتم
دلم خواست

خوشمزس گلم؟
دستور بگو

عالیه اینایی که میگن بدمزه بوده اصولی پیش نرفتن🤌😍

رسپی لطفا؟

من شنیدم خیلی بد میشه

وای یک بار درست کردم هیچ کسی نخورد میگفتن بد شده🤣😂

دستورششش😍

دستورشم بگو بانو 😋
فردا باید درست کنم😫😂

سوال های مرتبط