مامانا دست پسرم خورد ب اتو
چی بزنم
بگین توروخدا

۱۲ پاسخ

اب سرد بزنی بعدش سفیده تخم مرغ هم بزن سریع بزار روش

آرد خوبههه روغن خوبه ایما سوزشش و کم‌میکنه

از پماد سوختگیش‌هر چی که داری بزن

پماد ریکاو برای سوختگیه

آرد پاشیش کن

سیب زمینی

پماد ریکاو بفرست شوهرت بگیرع آبر اتیشه

روغن حیوانی خیلی جوابه سوزششم کم میشه

سریع روغن زیتون بزن

فقط و فقط اول سفیده تخم مرغ بزن هم دردش نیوفته هم اینکه تاول نمیزنه

روغن نباتی بزن هم سوزشش رو میندازه هم زود خوب میشه
وقتی هم خوابید کالاندولا بزن

پماد سیلور

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته هفدهم بارداری