۲ پاسخ

عزیزم تب داره اصلا واکسن اش رو نزن بذار کامل خوب بشه بعد برای تبش هم استامینفون بده دو برابر وزنش و پاشویه اب گرم بکن

پاشویه ش کردی؟

سوال های مرتبط