جنسیت و میتونین بگین چیه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

عکس و کامل بزار یا اگه میخای خودت نگاه کنی جلوی گزینه کروموزوم y اگه نوشته بود detected یعنی پسره اگه not detected نوشته بود یعنی دختره

عزیزم ریسک منم مثل ازمایش شما بوده خیلی خوشحالم برات ازمایشت خوب اومده 😍😍

از دکتر پرسیدم گفت این صفحه جنسیت خودته

صفحه رو کامل نزاشتی این قسمت نیست

عزیزم دخترههههه

نوشته female دختره،تو آزمایش منم اینجوری نوشته بود گفتن دختره

تو این صفحه نیست صفحه اول

پسره با اختلاف خیلی کم

اینجا نشون نمیده صفحه بعدی آزمایشت هست.

اون یکی صفحه رو عکسشو بزار

فک کنم پسره

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهورا💕 مامان ماهورا💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی