۱۶ پاسخ

عزیزم کدوم سونو رفتی

نی نی دختره😍

الهی بگردم جنین جیش داره 😁بریز بیرون نگه ندار 😅🥰

میخوان جشن بگیرن نمیگن بخاطر همین

حتما ب همراهت گفتن مگه میشه نگن،میخان جشن تعیین جنسیت بگیرن برات

وا چرا نمیگن😐😐😐

ببین به انگلیسیsex میشه جنسیت اگهmale یعنی پسرfemaleیعنی دختر ولی تو این سونو نزده برات

دیگه تو انومالی ک مشخص میشه

میخوان سورپرایز کنن؟؟

خب چرا نپرسیدی؟

خودت چرا نپرسیدی تو این صفحه که ننوشته

چرا بهت نگفتن؟

وا مگه میشه جنسیت نگن😕

چرا نمیگن؟؟؟ضربانش به پسر میخوره

ععع دکترم نگفت بهت؟

صفحه بعد نداره

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته سی‌وششم بارداری
مامان هلیا مامان هلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهورا💕 مامان ماهورا💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لبخند خدا مامان لبخند خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن هفته بیست‌وهشتم بارداری