آره عزیزم بزن من خودم ۴ روز مونده به موعدم زدم مثبت شد..بزن امیدت به خدا...اگرم منفی شد و پریود نشدی مجدد تکرار کن
نه بزار یه هفته بشه چون تست منفی میشه اینطوری ماله من زیر یه هفته زدم منفی شد
فردا بزن
نه احتمالا نشون نده من با 5روز زدم منفی بود ازمایشم مثبت بود ولی
علائمت چیه من 6روز تاخیرم
بزن اگه باردار باشی نشون میده
بزن عزیزم معلوم میکنه
علاعم چه داری
بزن بزنبزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.