حساسیته دکتر به دختر من پماد کالامین داد و پماد هیدروکورتیزون
چون خارشم داشت دختر من
من دخترم دست به گیاه و ... زده بود
کرم اوسرین از داروخونه بگیر روزی ۳ بار بزن
حساسیته
شربت سیتریزین بده بهش یا هیدروکسی زین
شربت کیدوفست بده با پماد بتامتازون روزی دوبار
خدا النگوهاشو قربون ننهههه🥹
کهیره
سیتریزین بده
میتونی پماد بتامتازون بزنی
به نظرم یه چیزی دادی خورده بهش حساسیت نشون داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.