۸ پاسخ

حساسیته دکتر به دختر من پماد کالامین داد و پماد هیدروکورتیزون
چون خارشم داشت دختر من
من دخترم دست به گیاه و ... زده بود

کرم اوسرین از داروخونه بگیر روزی ۳ بار بزن

حساسیته
شربت سیتریزین بده بهش یا هیدروکسی زین

شربت کیدوفست بده با پماد بتامتازون روزی دوبار

خدا النگوهاشو قربون ننهههه🥹

کهیره
سیتریزین بده

میتونی پماد بتامتازون بزنی

به نظرم یه چیزی دادی خورده بهش حساسیت نشون داده

سوال های مرتبط

مامان دخی🦋پسری🐣 مامان دخی🦋پسری🐣 ۳ سالگی