۴ پاسخ

اره ببلاک خوبه نزدیک ترین مزه به شیر مادره این بدی سینت پس هم نمیزنه

عاااره شیرخشک ببلاک خوشمزه هم هس شنیدم😅

اره خوبه اگر شیشه زیاد بدی پس میزنه سینتو در حد دوبار بدی تو روز خوبه

اینه.

تصویر

سوال های مرتبط