۸ پاسخ

کاش دخترمنم اینطور بود دیروز بهش میگم اگر من مخالف میلت حرف میزنم داد بزن بگو نمیخوام فقط بغض میکنه بچه ها خیلی اذیتش میکنند و زور میگن بهش اما این سریع باهاشون کنار میاد یا بغض میکنه دلم براش کبابه

بچه هر چی حالش بدتر توجه بیشتر میخواد
بوس و بغل مداوم و تأیید مداوم ارومشون می‌کنه

پسر منم همینه ازبس موهامو کنده

در روز حتما یکی دو ساعت بزار مهد یا خانه بازی با همسن و سال خودش بازی کنه

ببین بچه ها طاقت نه شنیدن ندارن باید بگی باشه ولی کار خودت رو بکنی و از پنج دقیقه شروع کن بگو یکم بشینم فکر کنم چی بازی کنیم یا بهش بگو مامان اگه الان یکم نشسته یا دراز نکشه مریض میشه عصبانی میشه

وای پس مشکل من تنها نیست
دختر منم فرق کرده لجباز شده درست حرف گوش نمیده بهانه میگیره
منم گاهی واقعا عصبی میشم

تو اوج لجبازی هستن پسرمن هرچی بگم برعکس میکنه ینی دیوونم کرده
فقط باید با صبر وتحمل کنیم این دورانشون هم بگذره مدرسه برن خوب میشن
وقتی میزنه الکی گریه کن بگو دردم اومد یا به بابات میگم از یکی بترسونش پسرمن از یکی میترسه میگم به اون زنگ میزنم یکم آروم میگیره

دیگه ماشالا بزرگ شده
اگه تنهاس حوصلش سرمیره بزارش مهد
هم واسه خودش خوبه هم واسه پناه جون

سوال های مرتبط