۸ پاسخ

عزیزم ورزش یا فیزیو تراپی یا چیز دیگه مثلاً باشگاه رفتن جواب نمیده نخوای عمل کنی ؟؟؟به نظرم خوب تحقیق کن بعد عمل کن اگه خواستی فیزیو تراپی خیلی اثر داره

آخه ۲۵ سالگی و دیسک کمر؟؟چیکار کردی با خودت دختررررر😑😑😑

منم همینجوریم مهره چهار و پنج بیرون زدگی شدید دارم چهارسال سال پیش فهمیدم از اون موقع فقط استراحت استرحت استراحت
هیچ بار سنگینی هم برنمیدارم
خداروشکر عمل نکردم دکتر شهرمون گفت عمل ولی رفتم مشهد گفت فقط استراحت کن و اعصاب راحت داشته باش و غذای مقوی

اخ منم همینم به نظرم اگه دکتر گفته عمل کن عمل کن یکی از فامیلامون عمل کرده میگه خیلی بهترم

بله منم دقیقا وظعیت تورو دارم ولی عمل نکردم

من به صورت شدید درگیرم تنها چیزی که یکم مؤثره شیاف و استخر چیزای سنگین بلند نکن.خوابیدن روی تشک طبی و و اصلاح سبک زندگی. نشستن رو زمین هم ممنوعه . اگر هم به عمل کشید دکتر با تجربه پیدا کن اصلا نگران نباش

میتونم بپرسم چرا تو سن کم درگیر شدید؟

بابای من اونجوریه ولی عمل نمیکنه

سوال های مرتبط