منم یه ماهه کمر درد دارم چند روزه پاهام زانوهام به شدت درد میکنه مثل فلجا راه میرمتا یکم سرپا میمونم یا زیاد میشینم پایین کمرم درد میکنه ام آر آی نرفتم ولی مطمئنم دیسکه
تو این سن دیسک چی بود 😔😔
دخترمم نمیزاره یه ثانیه بشینم یا دراز بکشم خانوادم نزدیکم نیستن
کاش میمردم اینجوری نمیشدم😭
چند سال پیش ک کمر درد مامانم شروع شد از همون اول دکترا میگفتن عمل ولی ما راضی ب عمل نبودیم دکترای مختلف شهرهای مختلف و درمان های مختلف انجام دادیم هر سری چندین روز مامانم استراحت مطلق بود ولی هیچکدوم جواب نداد تا اینکه پیارسال تابستون عمل کرد مامانم خداروشکر الان با اینکه هنوز کامل خوب نشده ولی خیلی بهتره منتها مراقبت میخاد خیلی زیاد
ان شاالله شما زودی خوب شین تا نیازی ب عمل نباشه دیگ
وای عزیزم
آخ آخ نگو از دیسک کمر همینایی که میگی رو من همشو کشیدم
من عمل کردم
حالا هم بعضی وقتا درد میگیره
اگه خیلی شدید پاره شده و به یه دکتر بسنده نکن ۳ تا ۴ دکتر برو اگه همه گفتن عمل بعد عمل کن
من ۳ ماه صبر کردم روز به روز بدتر شده دخترم ۱سال ۳ ماهشبود عمل کردم ۶ ماه خونه بابام بودم
باید بری فیزیوتراپی لیزر کنی حتما جواب میگیری
منم الان ۳ روزه دوباره گرفته دردش
شبا نمیتونم بخوابم
خیلی وقتا درد های آدم ها از اعصابشونه
میدونم که سیاتیک داری و دردناکه اما یکم سعی کن مثبت فکر کنی به قسمت پر لیوانه زندگیت فک کن بذا از لحاظ زوحی اوکی بشی دردت قابل تحمل بشه بعد تصمیم عاقلانه بگیر درباره مشکلت
زود نرو واسه عمل
پماد دریفا بگیر طبق طریقه مصرفش عمل کن خیلی پماد خوبیه
تو شهر ما ینی قزوین عطاری ها دارن
فیزیوتراپی و طب سوزنی منو نجات داد
فیزیوتراپم فرشته بود فرشته
به حرف یه دکتر بسنده نکن اصلا.چنتا دکتر برو .
عمل مرحله ای اخر اخره.
برین استخر راه برو
روغن سیاه دانه بمال
کیسه آب گرم بزار زود زود
موقع خواب رو به پهلو بخواب وسط پاهات بالشت کوچیک بزار
انشالله با همینا رفع میشه
پله زیاد بالا پایین نکن
عزیزم حتما عصب سیاتیک درگیر شده که دردش اینقدر زجر آوره.دکتر نگفت بری فیزیوتراپی یا آب درمانی؟
حتما پماد آدورامین رو امتحان کن ما برای چند نفر امتحان کردیم جواب داد ولی بوی خیلی بدی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.