منم چن ساله میخوام برم وحشت دارم از همه چی
گلم من بینی گوشتی داشتم ... خیلی بد بود سال ۹۷ عمل کردم خیییییلی راضییم واقعا طبیعی و قشنگ شده سختی که نه کلافگیش همون ۳.۴ روز اوله که آتل داره بعد اون دیگه خوبی فقط باید ی سری چیزارو رعایت کنی.... ولی هرروز که بینیتو تو آینه میبینی لذت میبری اصلا دیگه هیچی برات مهم نیست ... ❤️نهایت ۱ماه باید رعایت کنی که اونم من کلا دوهفته مراعات کردم نمک و فلفل باعث ورم میشه و چایی روزای اول باعث کبودی.. خیلی مهمه خیلی کم بخور ...
حتمااااا عمل کن واقعا رو زیبایی و اعتماد بنفس خیلی تاثیر میزاره
عزیزم خواهر شوهر من عمل کرد تهران پیش دکتر دشتی ۸۵ الان گفتن نرخ عملش شده ۹۰ تا ۹۵ یک هفته تا کچ باز بشه مراقبت داری خودت نمیتونی به بچت برسی بعد هم تا چند ماخ نباید سنگینی برداری یا سرتو پایین بندازی
انجام ندادم اهواز عمل ۱۰۰ میلیون بغیر از آزمایش هاو ....
منم دوست دارم جوابارو ببینم . ولی اینو میدونم که الان نمیتونیم عمل کنیم چون بچهامون کوچولوان هم ما اذیت میشیم هم اونا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.