من چهارشنبه عمل کردم راحت بود نیم ساعته بهوش اومدم.شما سزارین اگ شدی و زود بهوش اومدی ریکاوری عمل بینیت همهمون تایم میکشه ک بهوش بیای
وای بیهوشی خیلی حال میده
اصلا ترس نداره راحت ترین عمله
منم چند بار موقیتش رو داشتم ولی استرس نذاشت برم عمل کنم الانم که دیگه اوضاع خیت شد
اصلا خودت نمیفهمی کی بیهوش میشی
واقعا یعنی به بد زخم بودن اینا ربطی نداره برا همه راحت ؟
اتفاقا اصلاااا نترس برو خوشگل میشی😂
اسونترین عمله.حتی من هرازگاهی دلم واسه بیهوشی تنگ میشه.اگه تا حالا بیهوش نشدی بدون خیلی حس خوبی داره😭😁
کاش ده بار برم اتاق عمل و بیهوش شم ولی دوره نقاهت طول نکشههه😄🤌
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.