برای منم خیلی بالا بود. با دو روز تاخیر ۱۵ هزار بود!
من 18هزار بود و بچم دختر
من بارداری اولم که پسر بود بالا بود نترس احتمالا پسر
حالا عیبی ندار حامله اس سالم باشه نی نی
مگه خواهرتون چند سالشه ک شما اینقدر ناراحتی عزیزم
احتمالا دو تا سه ماهشه
یا دوقلوئه یا خارج رحمی حتما زودتر باید سونو بده
مبارکه خاله شدی😍😍😍شاید دوقلوئه
احتمالا بچه پسره
اخ اخخخخخ
یاد بتا خودم افتادم😂😫😭😭😭
عدد بتا منم همینقد زیاد بود
امید منو اینجا ترسوندن ک دوقولو هست
نگران نباش عزیزم عادیه😂♥️
ژن دوقلویی ندارین؟
انشاالله که بارداری سالمی باشه
برای منم روز موعد پریودیم ده هزاربود ولی یدونه بود
رشدش صددرصد خوبه خداروشکر
از نظر خارج رحمی بررسی بشه
یا چند قلوها یا زود باردار شده ممکنه هم زبونم لال بارداری شیمیایی باشه باید سونو بده خواهرتون
مال منم بالا بود ولی دوقلو نبود بچمم پسره
چک کنه خدایی نکرده احتمال خارج رحیم هست
یا چند قلوعه یا خیلی دیر متوجه شده
شاید دوقلو بارداره
چهار ده هزار و ششصد و شصت و چهار
چند روز تاخیر داره ؟
دو قلو هس صد درصد
روز چندم سیکلشه؟ شایدهم دو قلو باشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.