۳۲ پاسخ

من ۳تادارم دارم دیوونه میشم 😒😒

خاهر تو بیوت نوشتی ۴تا بچه میخام حالا بنویس اولی رو آوردم دومی تو راهه ایشالا ۲تا دیگه😂😍
مبارک باشه

مبارکه
عزیزم شما که میخوای چهارتا گلدسته بیاری باید پشت سر هم بیاری دیگه
الان شش ماهه است دختر خانومتون تا دنیا اومدن نینی میشه یکسالو دوماه

یا موسی بن جعفر😂😂مبارکه

تو بیو زدی ۴تا بچه میخوای😐😐😐دیوونه شدی دختر؟؟مای بیبی ۱تومن🤦🏻‍♀️

من دوماهه نشدم و بیبی چکم نزدم تازه زیر شیکمم چیزایی حس میکنم اما ن درد پریودی دارم ن درد سینه اصلا هم دوس ندارم بی بی بزنم 🤦🏻‍♀️

چندوقت بعد سزارینت پریود شدی

وای دده😂

وااااااااااای😫😫😫😫😫

یا پیغمبر

مبارکت باشه گللللمممم

ولی یه چیزی بهت بگم
خیلی سخته خودتو اماده کن
اگه کمک دست داری خوبه راحتی
ولی اگه‌نه که سخت میگذره

منم دخترم 7ماهش بود باردارشدم😂

نگا پست های قبلت کردم انگار خودت دوسداری نی نی داشته باشی و مشخص دختر آرومی داری

عزیزم گاهی تا چند ماه بعد بارداری مثبت نشون میده بخاطر هورمون ها حتما از بده

اخ چه صحنه پر استرسسیییی😭😭😭

چقد گذشته از پریودیت؟

اون دوتایی دیگ پشت سر هم بیار راحت میشی کلا مبارکه

سلام مبارکه ولی بعدش حتما دستگاه بزار تو این گرونی وتحریم واقعا سخته

یا خود خدا

اوووو مبارکه عزیزم 😍🤣💔

مبارکههه

خب دیگه به سلامتی دومی هم داری میاری که میمونه دو تای دیگه 🥰

مبارکه

خدا رحمتت کنه😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

ای وای من مبارک خواهر😁

توکل برخدا کن شده دیگه ملت سالها منتظرن و نمیشه

وای خدایابازم نینی

ای وای

وااااای

مبارکه گلم پریود هم میشدی؟

کیلیلیلیلیلیلی مبارکه😂😂😂

سوال های مرتبط