بجه ها این ساک بچه گفت جنین دیده شده
اوکی؟؟

تصویر
۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم مبارکه نی نی هم چند روز دیگه پیدا میشه.گلم هم هفته آییم.شما بتاتون چند بود؟

عزیزم چند روز تاخیر داری؟

مبارکککک باشهههه 😘 سونو شکمی رفتی یا واژینال ؟

اون یه نقطه داخل ساک هست اونه جنین ایشالا سالم به بغل بگیریش😍🥰

چند هفته و چند روز بودی

وووش روووووووولم😍😍🤲🤲 خدارو شکر سلامتی بغلش کنی منم دعا کن سه روز دیگه آزمایش باید بدم دعا کن منم مامان بشم

اره عزیزم دوماهت کاملشد برو برا سنو قلب

مبارکت باشه برای من جنین دیده نشد فقط ساک بود
بهم شیاف داد که کمک کنه رشد کنه جنین
ب شما شیاف نداد؟؟
گف چند وقتی؟

سوال های مرتبط