۴ پاسخ

برای من دیفنس نوشت

من اهن و ویتامین دی میدم
دکترش داده
اهن هرسه ماه یه ماهشو
ویتامین دی هم هفته ای یک سیسی

من اهن و مولتی رو ادامه میدم حتما چون بچم بد غذا میخوام شربت کلسیم هم براش بگیرم

من شربت ول بیبی گرفتم‌خودم‌براش به دکترش ک گفتم گفت خوبه بده ولی یک ماه استراحت بده
ینی یک‌ماه درمیون بده

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۲ سالگی
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم ۲ سالگی
مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی