۱۰ پاسخ

اره عزیزم بدن معمولا شبا تب میکنه مراقبت کن

من دیروز واکسن چهارماهگی دخترمو زدم اصلا تب نکردم تا امروز عصر یهو تبش رفت بالا
هر لحظه امکانش هست حتما چک کن

بجه من هميشه شب تب ميكنه

تب بیشترشب خودش نشون‌میده

من پسرم ۱۰صبح زدم این روز دیگه ۶صبح تازه یک کوچولو تب کرد

پسر من سر واکسن ۴ ماهگیش روز اول تب نکرد روز دوم کرد. البته اونم سر ۶ ساعت ک میشد میومد رو ۳۷ و نیم و پاراکید میدادم خوب میشد. از ۸ شب ببعدم ک دیگه تب نکرد پاراکیدم ندادم

احتمالش هست دختر منم دیروز واکسن زد کل روز رو تب نکرد شب یه دفعه تب کرد شب اول رو مدام چکش کن

من دخترم شب تب کرد

احتمالش زیاده مراقب باش

نه احتمالا اگه تب میکرد از همون ساعتا اول تب میکرد

سوال های مرتبط

مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی