۷ پاسخ

منم همین درد رو دارم لایک کن ببینم
بچم شدیدا وابسته شیشه 🫠

بزار بخوره بابا
هنوز که زوده. من که نگرفتم دو سال میگیرم.
تازه بزار بخوره قوی بشه گل پسرت میخواد ان شا الله عمل بشه.

تعداد دفعات کم کن من طرف خونه مامانم باشم شیر گاو میدم وگرنه پاستوریزه
یبار صبح چون پانمیشه صبحونه بخوره
شبم میدم بخوابع
وسط روز هم خیلی کم میدم
شیر کلا نباید قطع کنید در روز حداقل کل روز یک لیوان برای بدنش باید استفاده بشه
اگ شیشه شیر می‌خواین بزارین کنار لیوان نی دار بدین کم کم جایگزین میش

با شیشه بزار بخوره
منم از شیر خشک گرفتم ولی با شیشه شیر گاو میخوره

میتونی براش از این لیوان های نی دار بگیری کم کم بجای شیشه شیرش رو بریز تو لیوان نی دار بده بخوره

چند وقته شیر گاو میدی ؟محلی

عزیزم شیر گاو نده شیر ماجان‌بده

سوال های مرتبط