تو پی پی بچه دونه های سفید هست ینی چی؟؟؟؟

۶ پاسخ

میگن بچه داره چاق میشه اونجوری دون دون و سفید باشه... خوبه

من پسرم اینجوری بود بردم دکتر گفت حساسیت ب پروتئین گاوی البته علائم دیگه هم داشت
شیرخشک شو عوض کردم و شیر خودمم دیگه ندادم درست شد

دکتر بمن گفت طبیعیه

میگن چربی شیره که هضم نشده، نمیدانم 🤷🏻‍♀️

پروتیین جذب نشده دفع شده

احتمالا شیر خوب جذب بدنش نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷🧿 مامان ماهلین🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی