۷ پاسخ

منم دچار سرگیجه شدم تازگیا خیلی بد و وحشتناکه

من اینجورم
یه چیز شیرین مث رانی و اینا میخورم بهتر میشم
دکتر گفت مدام چیز شیرین تو کیفت باشه

سه ماه افت افت قند و افت فشاره، سه ماه سوم نرمال میشه

من خیلی اذیت بودم

من اوایل سردرد داشتم ولی سرگیجه ندارم
دوتا لیوان آب باهم بخور ببین سرگیجت رفع نمیشه
دکتر رفتی؟

من خیلی سردرد میششششششم خیلی زیاد .سرگیجه ام گاهی هس

چرا
افت قند نداری؟

سوال های مرتبط

مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری