۷ پاسخ

آخی عزیزم 😍😍

مامان سودا اونت خیلی بزرگه،من خواهرشوهرم داروخونه داره یه پستونک اورده خیلی قشنگ نیست ولی خیلی خیلی کوچیکه من مطمئنم کیان ازون استقبال میکنه🤣

آبجی کاش عکس سودا خانوم رو میزاشتی میدیدم😻🥺

یه پستونک ک سریش مثل شیشه شیرش باشه پیدا کن بگیر براش

پستونک بده ترجیحا اولش پستونک فندقی که شبیه شیشه شیرش باشه بگیر بعدا ارتودنسی بگیر

حتما چند مدل پستونک براش امتحان کن...سرشو شیری کن

ولع مکیدن داره بهش پستونک میدی؟

سوال های مرتبط