زیاد کار نمیکنم
بیشتر تو خونم
من تا یک ماه خونه بابام بودم. قبل عید بود. تا عید ۱۳ موندم. اومدم خونم الان ۳ ماه داره میشه دیگ عادیه میرم بیرون
من ۴ روزه انجام دادم یسره دراز کشیدم ده روز باید مطلق باشم خودمو با فیلم سرگرم میکنم تا بعد ده روز برم ببینم دکتر چی میگه
من 4روزه انجام دادم فعلا کاری نمیکنم میترسم بشینم ولی توخونه راه میرم یکم پاهام خیلی درد گرفته از بس رو پهلو خابیدم
کارام فقط اشپزی و ظرف شستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.