ده روزه سرکلاژ کردم از روز سوم کارامو میکنم البته سبک فقط اشپزی اینا جارو نمیکشم بیرونم فقط با ماشین رفتم ٫ کلا استراحت نسبی باید باشه نمیشه روزمره رو متوقف کنی که تازه با یه بچه دسگه
منم دو روز پیش سرکلاژ شدم
یه هفتهرقبلش استراحت نسبی بودم.اما بعد از عمل استراحت مطلقم فقط برای سرویس پامیشم و نماز نشسته میخونم
غذا هم نیمه دراز کشیده میخورم
از ۲۴ساعت ۲۳ساعتش رو استراحتم
بیرونم فقط برای دکتر
۱۶هفته سرکلاژ شدم
من از همون اول استراحت نسبی بودم الان بعد سه ماه دیگه برگشتم به روال قبل خودم کارامو میکنم فقط جارو نمیزنم تازه خونم پله هم داره ولی خب خیلی اروم بالا و پایین میرم که اصلا فشاری روم نباشه
استراحت مطلق
فقط برای دکتر میرم بیرون
امروز تو کانال "بله" درمورد تغذیه مناسب دوران بارداری و ۹ماه فرصت برای ساخت مغزی که همیشه همراه بچهمونه، صحبت کردیم.
مامانای باردار آگاه و دغدغهمند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱
آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor
منم ی هفته استراحتم بعدشم کارا روزمره مث غذا اینارو اگ تونستم درست میکنم و دکتر رفتن
استراحت فقط برای دکتر بیرون میرم
کلا استراحت
بیرون فقط برای دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.