۶ پاسخ

حالت سجده بخواب عزیزم خیلی خوبه نیم ساعت برو

آناناس و کرچک بخور

ای خدا ماهم هفته ای یه بارمیریم درعرض 5دیقه بایددربیایین چون خطرزایمان زودرس داریم خدایا چرامتعادل نیستیم آخه ما دلم یه حموم چندساعته میخواد 8ماهه تمام هفته ای دوبارفقط موهامومیشورم یه باربدنم رو😫😫😫

حالا تو حموم زایمان نکنی 😂😂😂

خوبه میتونی من از الان همون 10 دقیقه مرگمه

من نمیتونم انقدر سنگین شدم خیلی پاهام درد میکنه اسکات میزنم

سوال های مرتبط