۱۳ پاسخ

اینقدر بدم میاد از این بچها

خودت روشو تو روی خودت باز کردی از اول.
از خود سرسره بره بالا اصلا تو نباید به روی خودت بیاری. بره بیفته هرچیزیش بشه تو بچه خودتو بپا. وقتی پسرت خواست سر بخوره اون دختره مجبور میشده بره پایین بالاخره.
تربیت اول از پدر و بعد مادره. بچه هایی که اینجوری ان پدر و مادر زبون دراز دارن و قطعا بچه یاد گرفته.

جوابشونو بدتر میدم تا دیگ پر رو بازی درنیارن

دقت گردم همه ی مامانا جواب بچه هارو میدن و این بنظرم کاملا اشتباهه ،میتونم با مسخره بازی و خنده بچه هارو رام کنیم
من هیچوقت دهن به دهن بچه نمیشم همیشه اونارو بچه های ضعیف و بی گناه میبینم اگه زیادی بی ادب باشن بقول بعضی مامانا زبون درازی کنن بی محل میکنم و بچمو دور میکنم به بچم میگم الان نوبتمون نیست بدو بریم سرسره ازون بالا برا مامان بای بای کن یا مثل میمونا سر بخور بیا پایین اینجوری بچم حواسش میره به خودم و ناراحتی پیش نمیاد
خانوما ما بزرگ شدیم و نباید دهن به دهن بچه ها بشیم ما الگوی بچه هاییم

من معمولا ورود نمیکنم ولی لازم بشه دوستانه تذکر میدم ولی دهن به دهن نمیذارم گاهی ام بچمو دور میکنم، در کل وظیفه پدر و مادر بچه هاست که کنترل کنن وگرنه اونا کودکن و خب نمیفهمن که درست، یه سری توی پارک چندتا بچه ۸،۹ ساله پله سرسره رو بسته بودن چوب دستشون بود که باید عوارض بدی رد شی، من یکبار با مسالمت بچمو رد کردم و عوارض دادم😂 دفعه دوم دیدم باز همون روال مسخره رو پیش گرفتن باباشونم نگاه میکنه و تذکر نمیده گفتم بسه دیگه این بازی خوبی نیست که دارین انجام میدین و کنارشون زدم رد شدم و خودم با بچم رفتم بالای سرسره چون ترسیده بود

من چند روز پیش پسرمو بردم خانه بازی یه دختر بی ادب که ننشم پیشش بود به پسرم توپید که برو اونور من میخوام اینجا بازی کنم منم هیچی نگفتم پسرمو بردم بعد دیدم همون دختر یه پسر همسن خودشو زد و گفت برو اونور اینجا مال منه و ننشم عین خیالش نبود خیلی رفت رو مخم
دوباره یه قسمت دیگه پسرم رفت بازی کنه باز دختره اومد گفت برو بیرون اینجا مال منه منم که از قبل کفری بودم پریدم بهش که بدو برو بیرون تا بیرونت نکردما مگه اینجارو خربدی بی ادب بعد اخم کنان رفت پیش ننش
منتظر بودم مامانش بیاد یه چی بگه قهوه ایش کنم که هیچی نگفت و تایمشون تموم شد و رفتن

خدایا بچه من اینطوری نشه من اصلا تحمل ندارم 😭🤲🏻

من پریروز با یکیشون دعوام شد چون هی پسرمو از پشت با پاهاش روی سرسره میزد من ورود نکردم میخواستم ببینم پسرم خودش واکنشش چیه بعد ۲_۳ بار پسرم برگشت گفت کار بد نه ☝🏻(انگشتاشم همینطوری نشون داد) ولی بازم تکرار میکرد پسرم اومد به من گفت منم دیگه ورود کردم با بچه دعوا کردم (از واکنش خودم خوشم نیومد خیلی عصبی شده بودم از حرکاتش و صبوری پسرم)

والا بعضیاشون انقد گودزیلان نمیشه بهشون چیزی بگی🤣🤣

بعضی بچه ها خیلی پروان من جواب این پروها رو میدم🤣

امروز به دخترم گفت توله سگ یه جدری غیظ کردم بچه رید به خودش

من تا موقعی که کسی بچمو اذیت نکنه کاریش ندارم اما اگر بچه منو اذیت کنه هر کی میخواد باشه بچه یا بزرگ باهاش بحثم میشه

من مسالمت امیز سعی میکنم حلش کنم با ب بزرگترش با خوش زبونی بگم چون همشون بچه هستن صداشون میزنم دخترم پسرم حس صمیمیت بگیرن باهم،چند شب پیش ی دختر ده ساله با پا اومد پایین پاهاش خورد وسط کمر دخترم ک هنوز نتونسته بود خودشو جمع جور کنه از سرسره بلند شه منم بهش گفتم دخترم کارت اشتباه بود ب مامانشم گفتم

من اینجور مواقع یه چپ چپ خووووب نگاه میکنم😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۲ سالگی
امروز دخترم رو بردم پارک
دختر من خیلی اجتماعیه
دوس داره با بچه ها بازی کنه یا مثلا میره بهش میگه دوستم میای بازی کنیم
ما رفتیم داخل پارک فقط دختر من و دوتا دختر ۴ ۵ ساله بودن که همش با هم بازی میکردن دختر من رفت گفت سلام اونا نگاش نکردن بعد گفت دوستم منم بیام بازی
باهم بازی کنیم دختر بزرگتره گفت نه برو ما باهات بازی نمی‌کنیم
دختر منم همش میگفت منم بیام دیگه،دوستم بیا بازی کنیم ،اون دختره هی داد میزد میگفت نه نمیخوایم میخوای شوتت کنم پایین
بندازمت پایین
من گفتم بچه اس حالا یه چی گفت ولش کن به دخترم گفتم ول کن مامان خودت بازی کن در همین حین یهو دیدم یه خانم بدو بدو داره میاد سمتم و هی میگه بچه ات رو جمع کن دخترم دید زنه داره میاد عصبی شد داد زد گفت عبضی🤣🤣
زنه یهو دیدم میگه بچه های ما با بچه های بی ادب بازی نمیکنن بچه تو فحش میده .گفتم دختر من فحش نداد دخترت گفت شوتت میکنم پایین میندازمت پایین دختر منم عصبی شدم
زنه داشت منو جر میداد که بچه ات گفت عوضی 🤣عوضی فحشه
خلاصه دیدم صحبت با این ادم فایده نداره دیگه نگاش نکردم
ولی در کل خواستم بگم مشکل از بچه ها نیست
بچه ها بلاخره کنار میان با هم
مامانا کاسه داغ تر از اش میشن
خب اومدی پارک ارث بابات نیست که
بچه‌ها باهم بازی میکنن اصلا گیرم دعوا هم کنن تا وقتی آسیبی وارد نشده دخالت نکن
الان تو هستی میای جلو هوار هوار میکنی
بعدا یه زمانی نباشی چی؟
مشکل از بچه ها نیستا مشکل از مغز بعضی هاست
انقدر عصبی شدم تو پارک
زن گنده با بچه دوسال و هشت ماه میخواست بحث کنه
مامان مهراد👶🏻❤️ مامان مهراد👶🏻❤️ ۲ سالگی
دیشب رفتیم پارک خلوت بود یه خانواده اومده بودن دو سه تا بچه کوچیک داشتن دو تا سرسره بغل هم بود یکیشو یکی از بچه ها گرفته بود یکیشم داداشش گرفته بود که نذارن پسر من بره .مامانشونم نشسته بود نگاه میکرد .گفتم خاله بیا پایین بذار بقیه بچه هام بازی کنن گفت نه این سرسره مال منه اونم مال داداشمه.یهو حرصم گرفت گفتم نمیشه که سرسره ها مال همست همه باید بازی کنن بیا پایین ازونورم دست پسرمو گرفتم که بیادش پایین .بعد دختره اومد پایین گریه کرد و دویید رفت پیش مامانش ،مامانشم گفت خاله درست میگه همه باید بازی کنن .گذشت و اومدم نشستم وکلی هم حرص خوردم و از فرهنگشون نالیدم که چرا مامانه هیچی به بچش نمیگه و فقط نگاه میکنه و … بعد از دور داشتم نگاهشون میکردم که بچه هاش همش تو سرو کله هم میزدن و به شدت اذیت میکردن و یک خواهر معلول هم داشتن که نشسته بود و نگاه میکرد.به نظر خانواده ساده ای میومدن تو دلم خیلی پشیمون شدم از حرفی که زده بودم .با خودم گفتم حتما از فشار و گرفتاری زیاد اومدن پارک چند دیقه ای از مشکلات دور باشن کاش اونطوری نمیگفتم .چند دیقه بعد اومد پیش شیر اب پسر منم پیش شیر ایستاده بود و اشاره میکرد به شیر اب .خانمه شروع کرد به قربون صدقه پسرم رفتن و بهش گفت چی میخوای عزیز دلم و… یهو بهش گفتم تروخدا ببخشید به بچه ها اونطوری گفتم خیلی ناراحتم که اونجوری گفتم و ازونطرفم اون شروع کرد به عذرخواهی که ببخشید بچه ها اذیت کردن و میارمشون بیرون ابرومو میبرن و ازین حرفا..گفتم نه اینجوری نگو بچن و خلاصه هم من عذرخواهی کردم و هم اون خانمنتیجه گرفتم که هیچوقت زود ادمارو قضاوت نکنم و دوم اینکه تو بازی بچه ها ورود نکنم 🥲خیلی خانم مهربونی بود..