اینقدر بدم میاد از این بچها
خودت روشو تو روی خودت باز کردی از اول.
از خود سرسره بره بالا اصلا تو نباید به روی خودت بیاری. بره بیفته هرچیزیش بشه تو بچه خودتو بپا. وقتی پسرت خواست سر بخوره اون دختره مجبور میشده بره پایین بالاخره.
تربیت اول از پدر و بعد مادره. بچه هایی که اینجوری ان پدر و مادر زبون دراز دارن و قطعا بچه یاد گرفته.
جوابشونو بدتر میدم تا دیگ پر رو بازی درنیارن
دقت گردم همه ی مامانا جواب بچه هارو میدن و این بنظرم کاملا اشتباهه ،میتونم با مسخره بازی و خنده بچه هارو رام کنیم
من هیچوقت دهن به دهن بچه نمیشم همیشه اونارو بچه های ضعیف و بی گناه میبینم اگه زیادی بی ادب باشن بقول بعضی مامانا زبون درازی کنن بی محل میکنم و بچمو دور میکنم به بچم میگم الان نوبتمون نیست بدو بریم سرسره ازون بالا برا مامان بای بای کن یا مثل میمونا سر بخور بیا پایین اینجوری بچم حواسش میره به خودم و ناراحتی پیش نمیاد
خانوما ما بزرگ شدیم و نباید دهن به دهن بچه ها بشیم ما الگوی بچه هاییم
من معمولا ورود نمیکنم ولی لازم بشه دوستانه تذکر میدم ولی دهن به دهن نمیذارم گاهی ام بچمو دور میکنم، در کل وظیفه پدر و مادر بچه هاست که کنترل کنن وگرنه اونا کودکن و خب نمیفهمن که درست، یه سری توی پارک چندتا بچه ۸،۹ ساله پله سرسره رو بسته بودن چوب دستشون بود که باید عوارض بدی رد شی، من یکبار با مسالمت بچمو رد کردم و عوارض دادم😂 دفعه دوم دیدم باز همون روال مسخره رو پیش گرفتن باباشونم نگاه میکنه و تذکر نمیده گفتم بسه دیگه این بازی خوبی نیست که دارین انجام میدین و کنارشون زدم رد شدم و خودم با بچم رفتم بالای سرسره چون ترسیده بود
من چند روز پیش پسرمو بردم خانه بازی یه دختر بی ادب که ننشم پیشش بود به پسرم توپید که برو اونور من میخوام اینجا بازی کنم منم هیچی نگفتم پسرمو بردم بعد دیدم همون دختر یه پسر همسن خودشو زد و گفت برو اونور اینجا مال منه و ننشم عین خیالش نبود خیلی رفت رو مخم
دوباره یه قسمت دیگه پسرم رفت بازی کنه باز دختره اومد گفت برو بیرون اینجا مال منه منم که از قبل کفری بودم پریدم بهش که بدو برو بیرون تا بیرونت نکردما مگه اینجارو خربدی بی ادب بعد اخم کنان رفت پیش ننش
منتظر بودم مامانش بیاد یه چی بگه قهوه ایش کنم که هیچی نگفت و تایمشون تموم شد و رفتن
خدایا بچه من اینطوری نشه من اصلا تحمل ندارم 😭🤲🏻
من پریروز با یکیشون دعوام شد چون هی پسرمو از پشت با پاهاش روی سرسره میزد من ورود نکردم میخواستم ببینم پسرم خودش واکنشش چیه بعد ۲_۳ بار پسرم برگشت گفت کار بد نه ☝🏻(انگشتاشم همینطوری نشون داد) ولی بازم تکرار میکرد پسرم اومد به من گفت منم دیگه ورود کردم با بچه دعوا کردم (از واکنش خودم خوشم نیومد خیلی عصبی شده بودم از حرکاتش و صبوری پسرم)
والا بعضیاشون انقد گودزیلان نمیشه بهشون چیزی بگی🤣🤣
بعضی بچه ها خیلی پروان من جواب این پروها رو میدم🤣
امروز به دخترم گفت توله سگ یه جدری غیظ کردم بچه رید به خودش
من تا موقعی که کسی بچمو اذیت نکنه کاریش ندارم اما اگر بچه منو اذیت کنه هر کی میخواد باشه بچه یا بزرگ باهاش بحثم میشه
من مسالمت امیز سعی میکنم حلش کنم با ب بزرگترش با خوش زبونی بگم چون همشون بچه هستن صداشون میزنم دخترم پسرم حس صمیمیت بگیرن باهم،چند شب پیش ی دختر ده ساله با پا اومد پایین پاهاش خورد وسط کمر دخترم ک هنوز نتونسته بود خودشو جمع جور کنه از سرسره بلند شه منم بهش گفتم دخترم کارت اشتباه بود ب مامانشم گفتم
من اینجور مواقع یه چپ چپ خووووب نگاه میکنم😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.