سرماخوردم چیکار کنم دکتر دارم میرم دارو میده یا آمپول سرم میزنه؟؟😭

۴ پاسخ

درخاست بده

من هفته پیش رفتم سرم زد و ازیترومایسین و استامینوفن داد که نخوردم

سرم بزن .

منم سرما خوردم فقطططط استراحت کردم و اگه دیدی تب داری استامینوفن بخور،دارو میده بری دکتر اما من خودم هیچ کدوم رو نخوردم و دو روزه خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان حسنا💓🧚‍♀️ مامان حسنا💓🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 💗💗 مامان آنیسا 💗💗 ۸ ماهگی