این سونگرافی وزن دخترمه خیلی کمه بنضرتون😭😭😭

تصویر
۱۰ پاسخ

سی و دو هفته برا من ۲۲۳۰ بود

من همین الان از سونو اومدم ۲کیلو ۴۰ گرم بود گفت رشدش خوبه

من امروز رفتم سونو ۳۰ هفته ۳ روز بودم ۱۶۴۰ بود

او چند هفته یه ماوته زوری بخو
کلا له همو شتک بخوو با وزنی زیاد کان

منم همینقدر بود میگن کمه ولی نه اونقدرا ک بخوای خودتو اذیت کنی

راستش دكتر منم بهم هر بار ميگه ني ني ريزه خيلي استرس ادم زياد ميكنن والا پسر اولم هم ريز بود با وزن ٢٧٠٠ دنيا اومد بعدش ماشالله رشدش خوب بود تپلي شد تازه دكترا دعوام ميكردن تپله الانم ١٣ سالشه اوكي هست هم قدش هم وزنش . ايشالله سالم دنيا بيان خسته شدم از بس از صبح حساب ميكنم چي بخورم🥴

من ۳۲ هفته وزنش ۱۸۳۰ بودش
نمیدونم خوبه یا ن
یه دکتر رفتم گفت خوبه
فردا پیش دکتر خودم نوبت دارم
دوس دارم موقع تولدش وزنش بالای ۳ کیلو باشه
۳۵۰۰ باشه راضیم🤣

پسر منم ۳۳ هفته ۱۷۳۰ بود دکترم میگه وزنش کمه ریزه

تقریبا باید ۱۹۰۰ باشه زیاد کم نیست پروتئین تخم مرغ آبپز مغزیجات حبوباب ماست یونای بخور من خودم اینارو خوردم خیلی خوبن

یک کیلو وشیشصد و پنجاه و سه

نمیدونم راستش
من خودم فردا صبح وقت سونوگرافی دارم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته هجدهم بارداری
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری