برو وزنش کم بود بتونی جبران کنی سونو رشد فقط وزنش نیست آب دور بچه و بند نافش هم چک میکنن یه وقت میبینی آب دور بچه کمه خطرناکه
حتما برو من همین هفته ها بودم ک برای بار دوم رفتم گفت کمه حسابی تقویت کردم ۳۸ هفته وزنش نرمال شد
سلام خانوما اسم سنوی آخری ک میرن چیه بگیم چه سنویی برامون بنویسن؟ همینکه مشخص میشه کی بچه ب دنبامیاد ب سره یا پا
میشه چرا نشه برو حتما
میشه عزیزم من یه دونه ۳۲ رفتم یکی ام ۴۰ هفته رفتم که بعدش وقت زایمانم بود برو میتونی بری
چرا عزیزم هر موقع بری میتونی
چرا نشه؟ برو الان
یکبار هم آخرا میفرستن معمولا هفته ۳۷ یا ۳۸
چرا نشه من سه بار رفتم یکی ۲۹ هفته یکی ۳۴ هفته یکی ۳۷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.