این شربت برا سن دخترم خوبه

تصویر
۷ پاسخ

دکتر برای دختر من تجویز کرد روزی پنج سی سی، به مکافات بهش میدادم

دخترتون خیلی قد بلنده چرا الکی میخوای دارو بهش بدی

منم تازه شروع کردم

والا میگن بلوغ زودرس میاره و بچه ها عصبی و پرخاشگر و بیش فعال میشن

قدش چنده؟

من دو ونیم سی سی میدم

بالا چهار
ولی من دیدم ک تو این سنم میدن

سوال های مرتبط

مامان گیلاس👼(◍•ᴗ•◍) مامان گیلاس👼(◍•ᴗ•◍) ۳ سالگی