نوزادم وازلین خورده چیکار کنم

۳ پاسخ

پسر منم صبح وازلین خورد چه اشکالی داره میخواد چی بشه

عزیزم بهش شیر بده
مایعات بده
اصلا تلاش نکن که بالابیاره وازلین رو
اگر احساس کردی سرفه داره یا تنفسش صدا داره حتما ببرش اورژانس
انشالله رد میشه

ماا منم خورد چیزی نمیشه 😅😅

سوال های مرتبط

بابای سانیار بابای سانیار ۱۷ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی