سلام نوزادم ۲۰ روز خیلی دل درد داره چیکار کنم

۴ پاسخ

دایمیکتون پدی لاکت بده

عزیزم چون 20 روزشه فعلا بهش دارویی نمیدن ممکنه فقط بهت قطره دایمتیکون بدن
الان تنها کاری که میتونی انجام بدی اینه براش صدای جارو برقی و سشوار بزاری آروم میشه جوری بغلش کن که شکمش روی دستت باشه اینجوری آروم میشه

اینفاکول از سیسمونی باید بخری که ممکنه تقلبی باشه نخر

اینفاکول خوبه ولی گرونه

سوال های مرتبط

مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی