من اسپرسوساز دارم میتونم از این استفاده کنم؟؟؟
کافی کریمر هست اگ دوس داشتی قاطی شکر میکنی من شیر طبیعی رو بیشتر میپسندم اینم برا قهوه فوری استفاده میکنمیکمم شکر میزنم
پودر شیر و خامه است به صورت خشک شده مثل شیرخشک که قهوه و خوشمزه میکنه و غلظت میده بهش میتونی بریزی میتونی نریزی
کافی میت
این مث شیرخشکه
خامه ای میکنه قهوه رو
اصلشششش همینههههه کهههههه
بدون این مزه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.