۵ پاسخ

والا من از زایمان اولم هنوز مونده😂😂

از اول بستی شکمتو یا نه؟؟

سلام گلم زایمان طبیعی سخته انتخابت طبیعی بود از اول؟

واسه منم هموز جم نشده پهلو هام خیلی زیاده

برا من سه ماه میگذره هنوزم همون آش و همون کاسه اگه شیر خودتو نمیدی رژیم بگیر

سوال های مرتبط