۷ پاسخ

من هشت تا پر کرده دارم🥲

فعلا ن خرابن ن پر کردم اما ب گمونم یکی دوتا ب عصب رسیده چون شیرینی میخورم یخ میکنه

منم فك كنم٤تا جلوييام سالمن يا پر كردم يا خرابن٣تا هم ايمپلنت دارم

دو تا پست و روکش
یه ایمپلنت
دو تا عصبی و پر
سه تا ترمیم سطحی😗

بجز ۴تا جلویی بقیه رو پر و عصب کشی کردم و خیلی هاشک چندین بار
خیلی خیلی دندون های بدی دارم😂

۳ تا دندون نیش دارم خراب شدن بابد درست کنم یه آسیاب قبلا پر کردم خراب شده اونم هست دوتا عقل دارم باید بکشم یکی دوتا هم جزئ هستن اونارو هم باید درست کنم کلا دندون سالم انگار نمونده واسم شکر خدا ماشالا پولش ندارم 💔😑

۵تا پر کرده دارم 🥲🥲 با اینکه نخ دندان و مسواک مرتب میزنم بازم خرابن

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۱۶ ماهگی