پنچ شیش تا عصب کشی دارم نزدیک چهار پنچ تا پر کرده دارم تازه یکی هم ندارم دیر به دادش رسیدم گفتن دیواره نداره نمیشه درست کرد سه سال پیش کشیدمش😩😩😩
من از ۱۴ سالگی سالی یه دندون درست کردم تازه ارتودنسی تم داشتم و عجیب رو دندونام حساسممم 🥲
از دندون که هیچی
همش خرابه
کلا جنسش خوب نی
از دندون پزشکی هم میترسم🤦♀️
واسه من همش سالمه
یدونست وند روز درد میکنه شبی رفتم عکس گرفتم فک کنم عصب کشی میخواد
من یه دندون دارم که توی دوران بارداریم روکشش افتاد و دیوارش خورد شد و درستش هنوز نکردم، دو تا عقلمم که پایینه نصفش توی فکمدهسش، با این گرونی نمیشه رفت درست کرد
۴تاپرکردم و عصب کشی هر۴تاش
۴عقل جراحی کردم
دوتام لکه پوسیدگی داره
من یکیش عصبش کشید بعد سری بعد رفتم بعد بی حسی گفت ارزش نداره خرج کنی ریشت ضعیفه باید بکشی یکیش همونجا کشیدم الانم دو تا کشیدنی کلا دندونام خراب از قبلم یکی کشیدم🤢🤢🤢
من تمام دندونام از بالا طرف لثه همشون سوراخ شدن
چهارتا عقل یکی آسیاب ک قبلا عصب کشی کرده بودم ولی ریشش کیست دراورد اینارو کشیدم فک بالام کااااامل پرکردم یکیش عصب کشی کردم فک پایینم دوتا عصب کشی کردم
من همه ی عمرم تو دندون پزشکی بودم و همچنان هستم
همین هفته پیش دوتا جراحی کردم واسه ایمپلنت
۴تا پر کرده یدونه عصب کشی
چهارتا دندون عقلمم جراحی داره😥
من همه ی دندونام پر کرده آن دو. سه تا عصب کشی کلا جنس دندونام خوب نیس تازه ارتودنسی هم کردم
سه تا الان لک کوچولو افتاده اما درد نداره اما تا حالا ن پر کردم ن کشیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.