منخانوادهاممهرشهر هستن.الان در حال جابه جایی هستن. قیمت ها نجومی که بود فضایی شده. اجاره ۳۰ به بالا. بلوار شهرداری همه خونه هاش قدیمی هستن. اگر خونه نوساز میخوای باید بری محله های دیگه اش. وگرنه برای زندگی عالیه.
خونه عموی شوهرم مهرشهر شهرداری هست خیلی جای قشنگ و باصفاییه
به نظرم مهرشهر خیلی خوبه لعنتی 🫠
هم مهرشهر هم گوهردشت جفتشم عاالیه
سند دار ۱۵۰ با بالا ولی خیلی عالیه تا متری ۱۰۰ هم نیتوتی پیدا کنی گوهردشت قدیم باکلاس ع بیشتر به خاطر ه اینکه محل ه خریداش زیاده استقبال میشه ولی ومهرشهر جای لاکچری و نابی ه
من کرج نیستم ولی مهرشهر رفتم فوق العاده قشنکه
مهرشهر عاللللللیه ،مخصوصا خیابوون شهرداری که افتضاح گرووونه
مهرشهر جاهای خوبش خیلی گرونه عزیزم من شخصا مهرشهرو خیلی دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.