من هفته شمابودم یه بار اینجوری شدم دست و پام بی حس شد سرم گیج رفت بمدت دو دقیقه از هوش رفتم افتاده بودم روی زمین وسط ابروم باز شده بود رفتم دکتر چکاپ کردن قند و فشار و نوار قلب گرفتن هم چیم خوب بود گفتن اثرات بارداریه
من سر دخترم دوبار اینجوری شدم ولی رفتم دکتر فشارمم پایین نبود همه جوره هم بررسی کردم مشکلی نبود نمیدونم چرا این اتفاق افتاد
غش کردم چون همش فشارم پایینه
من تا الان دوبار دکترم منو راجع کرد دکتر مغز واعصاب و قلب رفتم اکو قلب نوار قلب نوار مغز گرفتن گفتن هیچ مشکلی نداری بعد دکترم گفت احتمالا از افت قند یا فشارت بوده برو نگران نباش هرچند دقیقه یه چیزی بخور تمام الان دو هفته یی میشه از هوش نرفتم در ضمن موقع که بی هوش بودم بالا میاوردم
حتما خطرناکه برودکتر
من چندین بار 🫤
😂 ،،
تو بارداری قبلیم کم خونی شدیدی داشتم یه بار این اتفاق برام افتاد
اون تو فیلم های ترکیه ای اتفاق می افته😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.