خانما آمپول بتا زدم روز دوم هست امشب خیلی گرممه مشکلی نیست ؟

۵ پاسخ

برای چی هست؟

چرا بهت داد؟ من دوقلو باردارم.هر چی گفتم‌دکتر گفت عوارض داره نیازی نداری.گفتم اگه زودتر یه وقت بدنیا بیان.چی؟ نزاشت.دوتا دکترم‌مشورت کردم هیجکدوم بهم ندادن

نه عادیه، من تا یک هفته شبا گر میگرفتم مخصوصا توی خوااااب...خیس خیس میشدم از عرق🤦‍♀️

نمیدونم کجایی امشب سمت ماهم گرمه کرج

نه طبیعیه
از عوارضش هست

سوال های مرتبط