خانما من آمپول بتا زدم میتونم شیر بخورم

۳ پاسخ

اره گلم میت نی فقط چیزای شیرین نخور تا ۵روز بعدش

شیر مشکلی نداره که بنظرم
نباید چیزا شیرین بخوری که قندت می‌ره بالا تا چند روزی باید رعایت کنی
مگه زایمان زودرس داری گلم

اره چیزای قند دارن نخور فق

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری