۷ پاسخ

من اینجوری نشدم اما یه بار مطب دکتر بودم یه مامان گفت شکمم قرمز ریخته بیرون
دکتر گفت عوارضه امپوله خودش خوب میشه

من بعد ۵روز کلا جوش ریز قرمز زدم نگران نباش از عوارضشه

من قندمو بالا برد واسم انسولین میزدن ولی بعد سه چهارروز اوکی شدم

من هیچ علائمی نداشتم

احتمالا بخاطر قند خارش گرفتی

آمپول بتا برای چیه عزیزم؟

نه من نشدم به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان امیروآوین💏 مامان امیروآوین💏 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی