اره عزیزم حتما استفاده کن
دکتر به من گفت موقع درد خصوصای دردای پریودی و لکهبینی حتما شیاف بزارم
پروژسترون اشکال نداره
اره بزار
منم دائم درد پریودی دارم خیلی زیاد فراموش کردم به دکترم بگم شیاف چی اسنفاده میکنید شما؟اسمش چیه منظورم
اره کلا خوبه
من وقتی درد دارم میزارم خیلی خوبه برام
من که هر وقت درد دارم میزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.