من پسرمو که حامله بودم شب زدم جواب داد مثبت بود فرقی نداره ی هفته از پریودیت بگذره هم صبح درست میزنه هم شب
ولی صبح بگیری بهتره اگه زیاد نگذشته از تایم پریودیت
صبح دقیق تره
بستگی داره چقدر از مزیودتون گذشته باشه اگر زیاد باشه هرموقع بزنید فرقی نداره ولی مثلا یکی دو روز بهتره صبح بگیری
هر موقع بزنی معلومه
صبحها با جیش جمع شده از شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.