دخترم تبش ۳۸ هست داغه چیکار کنم؟؟

۵ پاسخ

پاراکید بده و پاسویه کن اروم

پاراکید بده بهش...با اب ولرم دستو پاهاشو بشور اگه میتونی ی ذره نمک ب اب اضافه کن بعد دستو پاشو بنداز تو اون اب..

تن شویه کن با آب ولرم و نمک
دستمال نخی و نمدار کن رو شکمش و پیشونی و کشاله رانش بکش

پیاز بزار تو جورابش و نگه دار جلو دماغش بزار بوش رو حس کنه

دستو صورت و پاشو با آب ولرم بشور
رو پیشونیش حوله ولرم بذار لباسشو کم کن اگ بازم پایین نیومد پیازو حلقه کن جوراب بپوشون کف پاش بذار

سوال های مرتبط